středa 29. února 2012

Kosmetické drobnůstky

Antibakteriální gely
Antibakteriální gel je super věcička, když jste třeba na výletě a nemáte možnost si umýt ruce v umyvadle tak Vám skvěle poslouží tento gel. Požívám ho vždycky když mám pocit "upatlaných" rukou, gel mi je krásně osvěží a pocit je hnedle pryč. Požívám gel od baley a dulganu, oba gely jsou super ale gel od dulganu má výhodu v tom, že krásně voní. Tyto gely si můžete pořídit v DM drogerii.


 Sprchový gel Body Basics. Gel jsem si pořídila jen v malé verzi jelikož mám citlivou pleť a bála jsem se abych  se neosypala. Nic takového se mi nestalo a proto určitě koupím i větší flaštičku tohoto gelu, jelikož mě opravdu nadchla vůně, voní jak čerstvě vymačkané pomeranče. 


Nivea šampon pro barvené vlasy. Tyto šampóny jsem dostala na nějaké akci nivey a jsem moc ráda, že je mám. Jsou moc fajn a jejich malé balení mi velmi vyhovuje, když jedu někam na cesty. Mají prodlužovat výdrž barvy na vlasy toho jsem si nevšimla jelikož je nepoužívám tak často.

3 komentáře:

  1. Bez antibakteriálních gelů nevyjdu z domu:D Kupuju v německu , tam maji nejlepši a strašně voňavý..

    OdpovědětVymazat
  2. Minibalení kosmetiky je hrozně roztomiloučké, vždy upoutá moji pozornost =))

    www.teensmajdicka.blog.cz

    OdpovědětVymazat