úterý 13. března 2012

Sada pro úpravu obočí od Essence


V pátek jsem zase neodolala a byla nakupovat kosmetiku, můj nákup obsahoval i tuto paletku na obočí, která mě velmi mile překvapila. Paletka obsahuje 2 pudry na obočí - každý v jiném odstínu, aplikátor a 3 destičky s tvary obočí, které Vám pomohou vytvarovat krásné a přesné obočí.  Hned jakmile jsem poprvé paletku vyzkoušela, byla jsem nadšená z toho jaké obočí jsem si vykouzlila, mělo dokonalý tvar a dokonalou barvu - přesně takové obočí jaké si představuji. Já používám ten tmavší odstín, protože mám tmavé vlasy ale kamarádce jsem zkoušela i ten světlý a byl taky skvělý. Pudr nám oběma zakryl místa v obočí, kde jsem měli chloupků méně a vytvořil skvělý tvar. Ano, doopravdy jsem z této paletky přímo nadšená, mám z ní obrovskou radost a jsem velmi ráda, že jsem si ji pořídila. 




9 komentářů:

  1. cože? tak to je hustý. nemusím chodit ke kosmetičce:D kolik to stojí?

    OdpovědětVymazat
  2. Prosímtě kde jsi to koupila? Strašně moc bych to potřebovala. Díky za odpověď :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, dá se koupit v rossmanu nebo v Dm...;)

      Vymazat
    2. Ahoj, dívala jsem se dnes v DM a nenašla sem bohužel:/

      Vymazat
    3. Ahoj tak to je zvláštní nedávno jsem tam byla a sadu měli zkus se optat třeba jim zrovna došli a teprve přijdou..;)

      Vymazat
  3. ano, zkusím děkuji:)

    OdpovědětVymazat
  4. V dm vůbec essence neprodávají, co vím, tak jenom v rossmnu :) Možná ještě v Tetě, to ale nevím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak nejspíš záleží v jakém DM to do kterého chodím já Essence je..;) Na essence jsem narazila i v TEscu ale nevím, jestli ve všech je značka Essence..;)

      Vymazat