pondělí 27. února 2012

Melounové mámení


Článek pro všechny milovnice a milovníky melounových vůní.
Sprchový gel s příchutí melounu Avon.
Gel voní opravdu moc hezky po melounech není to žádná chemická vůně. Když tento gel používám voní potom ještě dlouho celá koupelna je to opravdu velmi příjemná vůně a určitě tento gel nebyl poslední co jsem si koupila.
Melounový tělový sprej je ze stejné řady jako sprchový gel ale přijde mi, že vůně je trochu jiná než u gelu, je to takové zvláštní. Vůně se na těle udrží dlouho na to, že je to jen tělový sprej. Výdrž mě opravdu nadchla. Avon nabízí mnoho dalších tělových sprejů různých vůní a já si určitě nějaké další lahvičky pořídím.

1 komentář:

  1. Mám je taky :) Tu vůni miluju, akorát že mi přijde, že vůbec nevydrží - u sprcháče jenom při mytí, u spreje jenom tak půl hodinky..

    OdpovědětVymazat