pátek 10. února 2012

..Sérum na konečky..

Další recenzi jsem se rozhodla psát o Séru na suché konečky vlasů od Avonu, a to proto, že ho používám velmi často a ráda. Mám docela dost roztřepené konečky a ani toto sérum a myslím, že ani žádné jiné mi nepomůže je zachránit a to kvůli tomu, že se bojím kadeřnic a jen občas si konečky ostříhám doma sama. Tohle sérum mám velmi ráda, protože jakmile si ho po umytí vlasů vetřu do vlasů tak se mi krásně rozčesávají, nádherně voní a po uschnutí jsou krásně jemné. Mám docela dlouhé vlasy a i tak mi stačí jen 3krát zmáčknou velmi pohodlný aplikátor a mé vlasy jsou jako v ráji. Tento výrobek seženete v Avonu od 100-170 Kč, ale já ho většinou kupuji v akci za nějakých 80 Kč a vydrží mi celkem dlouho na to, že ho používám tak 2-3krát týdně. Takže bych Vám ho všem  s klidným svědomím doporučila.


Katka =)

6 komentářů:

  1. Super recenze ..!

    http://goldengrasszn.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. skvělá recenze,krásný blog :))

    OdpovědětVymazat
  3. Super recenze, vypadá dobře :) Ale já asi zůstanu u zastřihávání, masky a bezoplachového balzámu Gliss Kur. + samozřejmě jednou za čas olivový zábal, který funguje úžtasně :))

    wwsw.teensmajdicka.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme mockrát =)) ten olivový zábal zní moc dobře =)

      Vymazat