pondělí 13. února 2012

E.L.F. - štětec na make-up

Dnes jsem si pro Vás připravila recenzi na štětec na make-up od ELF kosmetiky. Tento štětec na make-up je mů první a jsem s ním moc spokojená. Moc dobře se s ním nanáší jak make-up tekutý, pěnový i pudrový. Štětec je velmi jemný a moc dobře se s ním pracuje, někdy ale musím dávat pozor aby se na obličeji neukázaly tahy štětcem a když se sem tam nějaké ukážou lehce se zamaskují pudrem. Nejdřív mi aplikace štětcem dělala trochu problémy ale s postupem času je nanášení štětcem velice rychlé a ušetří mi mnoho času a nanesení je bezchybné. Tento produkt bych všem vřele doporučila za 45 Kč je to opravdu perfektní věcička. Koupila jsem ho na stránkách zde.

2 komentáře:

  1. Jak to děláš, že ti tahy nejdou vidět? Mně jdou hrozně!!

    http://svetpodles.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. snažím se pořádně rozetírat a když je někde nějaké tahy vidět tak je snadně překryje pudr..:)

      Vymazat