pátek 10. února 2012

E.L.F. - Fixační pudr

Jako svůj první článek jsem si pro Vás připravila recenzi na Fixační Pudr od ELFU. Tento pudr používám delší dobu tak si myslím, že už je čas Vám ho představit.

Začala bych asi  tím, že jsem moc ráda , že jsem si tento výrobek pořídila , i když jsem hodně váhala.
Nejdříve bych vyzdvihla klady tohoto produktu, na pudru se mi moc líbí jeho balení přijde mi takové elegantní . Součástí pudru je i labutěnka, která mě velmi potěšila. Pudr nanáším na celý obličej abych se zbavila nežádoucího lesku, když si pudr dám moje pleť se celý den neleskne a to je pro mne výhra. Po pudru mám krásně jemnou pleť.
Zápor bych viděla v tom, že se nemusí každému hodit k pleti jelikož je bílý a zesvětlí Vám pokožku a potom vypadá nepřirozeně. Také jsem zpozorovala, že pudr po nanesení trochu zvýrazní suchá místečka.
S pudrem jsem moc spokojená i přes jeho "mouchy" a s klidným svědomím bych ho doporučila své kamarádce.
Pudr seženete na stránkách zde.
Stojí nějakých 159 Kč.
Jolča

6 komentářů:

  1. Chtěla bych ho, ale ta cena už se mi tolik nelíbí jako dřív :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to s tebou souhlasím..;) ted se da sehnat v DM fixační pudr od essence za 30 kč tak muzes zkusit ten..;)

      Vymazat
  2. Já mám teď nově ten od Essence a můžu jen doporučit:)..hodně mi vyhovuje,že je bezbarvý,takže se nemusím zdržovat výběrem :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá krásně, ale pokud ho budu potřebovat, tak to vyhraje pudr z DMka za "pár kaček" :D.
    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám ten fixační pudr od essence, vylovyla jsem ho právě za cenu 30 kč, a je fakt úžasný, můžu ho jen a jen doporučit! Nejlepší na tom je, že mi s ním líčení drží jako jindy ;) Takže za tu cenu vážně není co řešit :))
    P.S.: pěkná recenze :)

    www.teensmajdicka.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  5. fixační pudr od NYC z Rosmanna za nějaých cca 90kč taky super...jinak hezká recenze!

    OdpovědětVymazat