středa 15. února 2012

Strawberry Feels Forever - LUSH


Strawberry Feels Forever je masážní olej v tuhé podobě, který svými dlaněmi musíte rozehřát a pak se s ním namažete po těle. Myslím si, že "masážítko" je perfektní věcička. Lush má mnoho masážních olejů různých vůni a tvarů. Já jsem si vybrala toto, jelikož má tvar jahůdky a to mě na první pohled zaujalo. Masážítko jsem si koupila jako svoje úplně první a jsem z něj opravdu nadšená. Masážítko má velmi sladkou vůni jako jahůdky není to žádná chemická vůně ale opravdová vůně jahod. Pokožka po masážním oleji ještě dlouho voní a máte ji krásně hydratovanou . Roztéká se celkem rychle a pracovat s ním je opravdu radost, bohužel masážítko Lush zrušil a to je mi moc líto. Doufám že se časem objeví třeba zpět v sortimentu a hned ho poběžím koupit ale to není na mě ale na Lushi tak uvidíme. 
Jolča

1 komentář:

  1. Koupit si něco od Lushe mě taky láká, ale chci se na to vše pořádně kouknout v obchodě a tím že jsem z Liberce a obchůdek je jen v Praze si budu muset ještě chvíli počkat

    OdpovědětVymazat