čtvrtek 9. února 2012

White pearl

Myslím, že každá z nás si přeje mít zářivě bílý úsměv a já nejsem žádná výjimka. A proto jsem si pořídila domácí bělení na zuby White pearl. White pearl je bělení ve formě gelu, který se aplikuje do silikonového otisku zubů, který si každý vytvoří sám podle návodu. Tento způsob bělení se mi moc líbí, je pohodlný a nenáročný, jen chuť gelu není moc příjemná. A teď to hlavní - ano, zuby jsem po používání gelu měla doopravdy bělejší. Kamarádky se mě ptaly jak to dělám, že mam tak bílé zuby. Samozřejmě jako filmové hvězdy zuby bílé nemám, ale rozhodně jsem poznala rozdíl a cítila se mnohem lépe. U nás je v dostání velké balení za 500-600 Kč a menší za 350-450 Kč. A co vy, máte nějaké zkušenosti s bělením zubů?? Nebo nějaké typy na bělící prostředky??
Katka =)

9 komentářů:

  1. Tohle bělení zubů je prý dost nebezpečné a já jsem na to srab takže jsem to nezkoušela, ale líbilo by se mi mít bělejší zuby :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já ho měla dvakrát a nic se mi nestalo, tak budu doufat, že se mi neprojeví nějaký následky za pár let, ale to snad ne týjo =D trošku si mě vyděsila =D =)

    OdpovědětVymazat
  3. To si nemyslím, spíš při špatném používání by se mohlo něco stát, ale už ani nevím, kde jsem to slyšela. Možná to byl jen nějaký fám :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak snad o bude dobry =)) Já budu doufat ze byl =))

    OdpovědětVymazat
  5. já mám dost citlivé zuby a už tak potřebuju kvůli dásním měkké kartáčky, takže by mi takové bělení asi vadilo, i když po tom hodně toužím, na bělení u lékaře se mi polovina výplaty dát nechce, tak hold snáším to, co mám, není to nejhorší, ale bílé perličky nemám:(

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to asi jedině se zeptat zubaře, jestli by doporučil nějaké šetrné bělení ale i tak by to byl asi risk no =(

    OdpovědětVymazat
  7. bělící pásky crest 3d white -fungují 100% :)

    OdpovědětVymazat
  8. dostala jsem toto bělení někdy před 2 lety a ještě pořád mám úplně plnou druhu tubičku, jsem jednoduše dost zaneprázdněná (čti: líná) na nějaké pravidelné bělení, navíc jsem ztratila kdesi ten aplikátor (stříkačku) a nedokážu se dokopat k tomu, abych si v lékárně koupila novou :-) Každopádně použila jsem to dohromady asi tak už 20x během těch 2 let a neřekla bych, že by mi to nějak uškodilo...je trochu nepohodlné, že během působení, když je násada s gelem v puse, nemůže člověk mluvit (pro mě dost problém) a zvyšuje se tvorba slin, které se však nehezky polykají, protože s každým polknutím člověk chtě nechtě spolkne i trochu toho gelu, protože násadka samozřejmě není na zubech úplně "přilepena", takže zkrátka nějaký prostor mezi zubama a násadkou existuje...
    Jako výhodu ale hodnotím to, že bělící gel dokáže upozornit na případný zubní kaz, protože při kontaktu gelu s kazem by to mělo být ...zkátka pocítitelné :-) Dásně se mi za tu dobu určitě nijak nezhoršily a tak nemám důvod nevěřit, že některé látky v gelu dásně opravdu posilují.

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem slyšela ,že to příšerně níčí sklovinu zubů a jelikož ségra přišla v jednom roce asi o tři zuby ,tak rozhodně nemám v plánu to nějak ryskovat.

    OdpovědětVymazat