čtvrtek 16. února 2012

Essence - eyeliner pen (Extra longlasting)


Pero na oční linky od Essence používám už dlouhou dobu a jsem s ním docela spokojená, díky perovému aplikátoru lze přesně a snadno vykouzlit linky, které potřebujete. Linky se neobtiskují a vydrží opravdu dlouho. Je v dostání jen v černé barvě, která je velmi sytá, a to je pro mě opravdu velké plus. Další obrovské plus je, že mě vydrželo jedno pero skoro půl roku. Jediné co mě na těchto očních linkách mrzí je, že nejsou voděodolné, a tak jakmile mi začnou slzet oči, se linka roztéká, ale zatím jsem nenarazila na linky u kterých by se to nedělo. Máte nějaký tip?? Už dlouho přemýšlím nad vyzkoušením gelových linek, máte s nimi nějaké zkušenosti? Doporučili byste je ??

Katka =))

3 komentáře:

  1. Zkus gelové linky od essence :) Vydží všechno. Dala bych za ně ruku do ohně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, to hned jak našetřím nějaký penízky tak pro ně poletím =))

      Vymazat
  2. gelové od essence (v kelímku) jsou opravdu dobré, jen silně nedoporučuji ten štěteček, co se k nim dá koupit (modré štětinky), je dost silný a nepřesný, raději koupit nějaký jiný (já mám ELF angled). Jo a na rub jejich dobré výdrže je samozřejmě to, že jdou hůř odlíčit, většinou mám na očích zbytky ještě druhý den.

    OdpovědětVymazat