úterý 28. února 2012

Rimmel - Lasting finish make-up

Na tento make-up jsem četla mnoho kladných recenzí, tak jsem se rozhodla taky si ho pořídit a rozhodně toho nelituji. Je vážně skvělý, příjemně voní, vydrží opravdu velmi dlouho, nemyslím si, že by vydržel 24 hodin ale půlku dne by bez problémů zvládl. Velmi mě potěšil dávkovač make-upu, stačí ho jen lehce stlačit a dostanete přesně takové množství make-upu, které potřebujete. 
Já mám odstín True Ivory - 103, je světlý, ale ne úplně nejsvětlejší, pro mou ne tmavou, ale ne úplně bílou pleť je perfektní. Dobře kryje černé tečky a menší pupínky, ale vetší nezakryje, to je práce pro korektor. Na make-up nanáším ještě pudr, ale myslím, že by byl stejně dobrý  i bez něj. Koupila jsem ho se slevou za 150 Kč, normálně stojí 199 Kč, a i za tu cenu bych si ho určitě pořídila znovu. 

2 komentáře: