pondělí 20. února 2012

Našlehané mandličky


Našlehané mandličky jsou dalším produktem z Lushe, který mě velmi zaujal. Jedná se o sprchový koktejl to znamená, že když tento sprchový koktejl použijete nemusíte se po koupeli už mazat krémem. To je pro "lajdáky"  jako jsem já, kterým se nechce po sprchování ještě mazat super věcička. Na Lush stránkách píší, že voní po vanilce a ylang ylang a já s tím naprosto souhlasím. Vůně mi ze začátku hodně voněla a nemohla jsem se přestat očuchávat později však přišlo zklamání a vůni jsem absolutně nemohla cítit, asi jsem se jí moc převoněla. Konzistenci mají mandličky jako krém na tělo a když se sprchujete moc nepění, pěna mi trochu chyběla bylo to takové zvláštní když se myjete a pěna nikde. Myslím si že sprchový krém je velmi nápaditá věc a určitě si jí zas někdy pořídím ale rozhodně s jinou vůni. Našlehané mandličky Lush už nevyrábí a abych řekla pravdu ani mi to moc nevadí ale určitě se najde mnoho lidí, kterým mandličky velmi schází.
Jolča

Žádné komentáře:

Okomentovat