sobota 25. února 2012

Lush - masážítko Hottie

Masážítko Hottie mi ze začátku moc nevonělo ale postupem času se to změnilo ale to už tak někdy bývá, že u Lush výrobků Vám nejdříve něco nevoní a pak si vůni zamilujete. Masážítko by mělo vonět po pepři, vanilce a zázvoru nejvíce cítím pepř  vanilku a zázvor jen lehce ale vůně je to opravdu hezká. Masážítko má uvolňovat svalové napětí, tyto problémy nemám takže nevím jestli na to masážítko funguje ale věřím že ano. Masážítko se rozehřívá trochu déle než ostatní masážítka ale to mi vůbec nevadí. Vůně je cítit velmi dlouho, mazala jsem se jím na ples a když jsem se vracela domů po několika hodinách stále jsem ho na pokožce cítila. Určitě si ho zas někdy pořídím. Co vy máte nějaké masážítko nebo přemýšlíte o koupi..? :)



 

1 komentář:

  1. Pepř, vanilka a zázvor? Wow, to zní vážně zajímavě! v Lush případě je mi líto, že nebydlím v Praze a nemůžu si do obchůdku přijít všechno očuchat, nechci objednávat jen tak by očko :(

    I follow you, follow me too? :))

    http://svetpodles.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat