čtvrtek 5. dubna 2012

Balea hydratační maska


Před pár dny jsem se rozhodla, i přesto, že jsem nečetla kladné recenze koupit si nějaké ty masky od Baley, řekla jsem si, že  zkusit se má všechno, ale byla to veliká chyba. Hned po nanesení masky mě pleť začala divně štípat, přesto sem jí tam nechala 10 minut,  v návodu se píše 10-15 (opravdu netuším, jak bych dopadla po těch 15 min.), po celou dobu mě pleť štípala, ale já si jí tam přesto nechala a nevěnovala jsem tomu pozornost. Co ale přišlo v tu chvíli když jsem se po 10-ti minutách koukla do zrcadla, jsem doopravdy nečekala, byla jsem rudá jako rak a to vážně nepřeháním. Pleť byla navíc napnutá jak prak, nečekala jsem a ihned jsem šla masku smýt, i když se mají odstranit jen zbytky, když sem masku smyla ještě jsem si dala rychle pleťovou vodu, abych pleť uklidnila, ani to nepomohlo, a já tak půl hodiny svítila na dálku jako semafor.


Naživo to vypadalo ještě hůř, věřte mi =/









Je mi líto ale už teď vím, že si už nikdy, nikdy žádnou masku od Baley znovu nekoupím. A tu slupovací pleťovou masku, co jsem si pořídila spolu s touhle rozhodně zkoušet nebudu, na to se mam až moc ráda. Je sice pravda, že mám dost citlivou pleť, ale vzhledem k tomu, že na masce je psáno, že je na všechny typy pleti by se mi rozhodně dle mého názoru tohle stát nemělo. Ještě když se na obalu píše, že maska uklidňuje pleť, myslím, že moje pleť rozhodně klidná nebyla, ale co jí určitě uklidní bude to, že obě masky hodně rychle poletí do koše.

Doopravdy si nerisknu dát si další masku od Baley na obličej.

9 komentářů:

  1. Kdybych nečetla tuhle recenzi tak bych ji asi taky zkusila, ale nejspíš se jí obloukem vyhnu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byt tebou urcite se ji vyhnu, ja se na ne uz ani nepodivam radsi =D =)

      Vymazat
  2. To máš po té modré nebo oranžové? :) Ať vím, jakou nezkoušet:)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja po maskach z balea vypadam uplne stejne :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vždy si ich kupujem a nikdy sa mi nič takéto nestalo :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mě se tohle teda taky ještě nestalo, ale rozhodně už si žádnou zkoušet nebudu. Je pravda, že jsem nebyla takhle červená, ale ten pocit byl hrozný. Pálilo mě to, slzely mi oči a žádnej chladivej účinek jsem necítila. Ten teda u jiných masek ano.
    Tyhle masky jsem používala docela dlouho a nikdy jsem neměla takovej problém, až na masku s MOŘSKOU SOLÍ.. Řeknu vám, že to byl teda zážitek :D Pak jsem zkoušela tu slupovací a ta hroooooooooooooozivě smrděla, fuj :D

    Už nikdy víc :D jak ty píšeš

    OdpovědětVymazat