středa 22. února 2012

E.L.F - Paletka s 32 stíny


S paletkou od ELFU jsem moc spokojená. Stíny jsou dobře pigmentované nemám s nimi žádný problém na očích vydrží celý den. Někde jsem četla, že někdo měl problémy s vydrží těchto stínů že potřebují bázi pod oční stíny, já tento problém vůbec neměla. Tato paletka určitě není poslední co jsem si z ELFU pořídila přemýšlím i nad paletkou se 144 stíny ale to ještě uvidím. Paletka je v hezkém černém provedení, vevnitř je menší zrcátko a samozřejmě přiložený aplikátor. Jediný problém který jsem s paletkou měla bylo to, že jde špatně otvírat to jí však můžeme odpustit když je tak skvělá.




2 komentáře:

  1. Ty hnědé odstíny jsou moc hezké

    OdpovědětVymazat
  2. přemýšlím nad ní už dlouho...když je tak skvěla, tak bych to mohla zkusit sakriš :D

    http://3-mka.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat