středa 4. dubna 2012

Balea tělový krém - kokos

Musím se přiznat, že již dlouhou dobu jsem zanedbávala péči o své tělo a všechnu svou pozornost věnovala jen obličeji. Tak jsem se rozhodla, že pro své tělo něco udělám a dopřeji mu alespoň nějaký ten krém. Rozhodla jsem se pro krém od Baley pro suchou pokožku, zaujal mě na první pohled nejdříve jsou velikostí - 500ML a poté svou cenou - 60 Kč, mám moc ráda výhodné nákupy, takže krém byl ihned v košíku. Jakmile jak jsem ho poprvé otevřela zamilovala jsem se do jeho vůně, je hodně sladce kokosová a mě naprosto okouzlila.

Nečekala jsem žádné zázraky od krému za 60 Kč, ale velmi příjemně mě překvapil po rozetření se rychle vstřebává a pokožka je po něm krásně jemná a hydratovaná a jak jsem již zmiňovala nádherně voní a vůně vydrží dlouhou dobu. Jakmile jsem si ho natřela nemohla jsem si pomoct a pořád jsem k sobě čuchala a znovu a znovu se natírala i když to nebylo vůbec potřeba, teď už své tělo rozhodne zanedbávat nebudu.



Tělový krém obsahuje vitamin E, díky němu pokožku, tak krásně hydratuje, není moc hutný, a to je pro mě výhoda, protože já moc nemusím hutné krémy. Dále obsahuje kokosový olej, bambucké máslo a avokádový olej. Můžu říct, že pro lidi, kteří mají rádi vůni kokosů musí být používání toho krému slast, já nijak zvlášť kokosovou vůni nemilovala ale po použití tohoto krému ji přímo zbožňuji.


7 komentářů:

  1. Mají i jiné vůně? Jestli jo tak jdu do něj, protože to balení je za tu cenu perfektní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě že v téhle velikosti tam měli jen ten kokos, docela škoda no, koupila bych si klidně i další vůni =)

      Vymazat
    2. Aaaale je taky možný, že do Trutnova se jiný druhy nedostaly nebo, že časem nějaký přibudou =) no uvidíme =)

      Vymazat
  2. Já mám to starší vydání (hnědý obal), jsem s ním taky moc spokojená :))

    www.teensmajdicka.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Super krém. Je to jako droga.:-)

    OdpovědětVymazat
  4. U nás v dm mají jěště grapefruit a něco... teď nevím co,ale obal je hnědý a jsou na něm jakoby ořechy=)jinak tento krém jsem dlouho očuchávala u kamarádky, která ho má v hnědém balení. Moc se mi ta vůně líbila,ale bála jsem se ho koupit že modré balení už nebude tak krásná vůně a že ji změnili. Dloouho jem kolem něj v dm chodila ale radši jsem ho neotvírala(aby mě prodavačka nesprdla=)ale jak jsem tam byla s dalšíma kámoškama,které taky chtěly zkusit jak voní tak sme to otevřely a já jsem zajásala, že je to opravdu ta samá vůně!=)=)=)neváhala jsem a šupla jsem ho do košíku,je to moje nová láska=)

    OdpovědětVymazat