čtvrtek 1. března 2012

Řasenka super Shock max

Dnes jsem si pro Vás připravila recenzi o řasence od Avonu, kterou používám už dlouhou dobu a nemám k ní žádné výhrady. Už si ani nepamatuji, kdy jsem naposledy použila jinou řasenku něž super shock od Avonu. Mám ji velice ráda, protože má velký kartáček a to mi vyhovuje, řasy doopravdy zvýrazní a prodlouží a neslepuje je. Já si nanáším dvě vrstvy a musím říct, že mé řasy vypadají stejně jako ráno. 

Tato řasenka stojí kolem 100-150 Kč. Prodávají se dva druhy super shock a super shock max, tato recenze popisuje obě protože v nich nevidím žádný rozdíl. Takže jakou si koupím rozhodne vždy jen to, jaká z nich je zrovna levnější.
Omlouvám se ale lepší fotku z mého foťáku bohužel nedostanu.


2 komentáře:

  1. dost krátká recenze :)nebyla by alespoň fotka oka ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. fotky dodám ale dříve jak zítra to bohužel nestihnu..;)

      Vymazat