sobota 24. března 2012

Bioderma Sébium H2O

Micerální voda od Biodermy určená pro problematickou pleť je pro mě jednička. Na micerálku jsem slyšela samou chválu a tak jsem si jí také pořídila a už si neumím představit, že bych jí neměla, je vážně báječná po prvním použití jsem byla až překvapená jak pleť dobře vyčistila.Čistím s ní i oči jelikož je voda vůbec nedráždí. Voda příjemně voní i když by měla být neparfemovaná, její vůně mi vůbec nevadí, jelikož voní příjemně není to nic silného. Mám citlivou pleť a proto jsem se trochu bála aby mě nezačala pleť po pužití vody svědět nebo pálit, to se mi u mnoho vod už stalo, naštěstí se toto nekonalo a já už Biodermu nedám z ruky. Po použití je pleť jemná na dotek a opravdu nechápu jak to ta voda dělá, ale každopádně jsem z ní nadšená a všem bych jí doporučila.Po delším používání se zlepšil i stav mé problematické pleti. Určitě si pořídím i další přípravky z řady Sébium. Měla jsem možnost vyzkoušet i Biodermu Sensibio s tou jsem nebyla tak spokojená, přijde mi že Bioderma Sébium o něco lépe pleť vyčistí.


Žádné komentáře:

Okomentovat