úterý 20. března 2012

Rimmel - Stay Matte pressed powder


Rozhodla jsem se pořídit si tento pudr po přečtení několika kladných recenzí a musím říct, že jsem dobře udělala. Tento pudr mě potěšil už při prvním použití a to svou příjemnou vůní a velmi snadným nanášením. Pleť je po nanesení pudru příjemná na dotek,krásně sjednocená a hlavně přirozená. Tento pudr rozhodně splňuje účel - pleť se mi po něm dlouhou dobu doopravdy neleskne, celý den to sice nevydrží, ale půlku dne s přehledem. 


Pudr se prodává ve 4 odstínech, já mám odstín 004 Sandstorm, který nanáším štětcem na zafixování make-upu Lasting Finish, který je také od Rimmelu a musím říct, že jsem snad nikdy nebyla takhle spokojená s kvalitou svého líčení. Pudr se dá pořídit za nějakých 109 Kč a to je podle mě vzhledem ke kvalitě výrobku velmi dobrá cena. Jediné co mi na tomto pudru vadí je, že balení neobsahuje labutěnku, myslím, že je to docela škoda, nanášení štětcem mi sice vyhovuje ale myslím, že labutěnka by neuškodila. 

2 komentáře:

  1. Můj nejoblíbenější pudr:) škoda že tak práší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě nepráší ani trochu, je možné, že je to štětcem já mám hodně jemný, tak možná proto mi nepráší =)

      Vymazat