čtvrtek 29. března 2012

Želátka - Lush


Želátka  jsou dalšími produkty z Lushe, které jsou zajímavé svým vzhledem a konzistencí. S želátkem je sprchování nebo koupání hned zábavnější. Když jsem se s ním myla poprvé pořád klouzalo z rukou a musela jsem ho chytat po celé sprše. Použít želátko můžete různě někdo si kousek uloupne a kouskem se pak myje, já to však nedělám protože mě baví si s želátkem hrát. Také je možnost želátka zmrazit  a pak máte osvěžující sprchu, ale to jsem ještě nezkoušela. Želátko vydrží strašně dlouho mám jen to 100 gramové a už ho mám asi tři měsíce, to mi přijde jako perfektní výdrž. Vůně se na těle udrží docela dlouho. Pěny sice želátko moc nevytvoří, ale to mi teda vůbec nevadí hlavně že mě umyje a hezky voním.

Mám celkem tři želátka Sweetie Pie které voní po fialových bonparech tu vůni mám opravdu moc ráda. Dalším mým želátkem je The Jilted Elf toto želátko mi ze začátku moc nevonělo spíš mi smrdělo ale později jsem si k němu také našla cestu, také se mi velmi zamlouvala jeho výrazná zelená barva. Posledním želátkem co vlastním je The Joy of Jelly toto želátko mě hodně zklamalo svou vůní vůbec mi nevoní a navíc se hodně rozpadá. Todle želátko už Lush zrušil a já ho určitě nebudu postrádat.


Nalevo The Joy of Jelly
Napravo The Jilted Elf
Sweetie Pie jsem nefotila jelikož už mám jen na dně a nebyla by vidět ani jeho barva.

5 komentářů:

  1. Jilted elf ♥ Moje srdcovka :)
    btw oprav si tu chybku z masážítka na želátko :)

    OdpovědětVymazat
  2. Lushí želé mám moc ráda. Joy of Jelly mi taky nevonělo, ale Sweetie Pie i Jilted Elf miluju! :) Jilted Elf obzvlášť, to je prostě geniální vůně :)

    OdpovědětVymazat
  3. Už o koupi uvažuji dlouho, odhadem, vydrží stejný počet umytí jako třeba klasická velikost jednoho sprchového gelu? Celkem by mě to zajímalo, vypadá to roztomile, ale už párkrát jsem se u Lushe zklamala (například některé koupelové balistiky), takže si to raději stokrát ověřím ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě vydrží déle sama jsem byla překvapená jak hodně vydrží nečekala jsem to..;) želátko mohu opravdu jen doporučit lush mám moc ráda ale podle mne jsou balistiky naprostá zbytečnost a akorát vyhozené peníze..;)

      Vymazat