čtvrtek 29. března 2012

Každodenní pomocníci

Denní zvláčňující krém od Nivei Pure & natural používám již delší dobu, je určený pro normální až smíšenou pleť ale myslím si, že by byl víc vhodný na sušší pokožku protože mi přijde, že je dost mastný, má velmi hustou konzistenci a vstřebává se celkem pomalu, před ním jsem používala denní krém od Garnier Essentials a musím říct, že ten mi vyhovuje o dost lépe.


Další přípravek, který používám každý den je ošetřující přípravek k odlíčení očních partií od Avonu, který používám už straaašně dlouhou dobu a nikdy jsem ani nepomyslela na koupi jiného odličovače na oči, jelikož je tenhle skvělý, odlíčí snad všechno - mě se ještě nestalo, že by něco neodlíčil. Oční okolí nedráždí a když se dostane do očí neštípe, a co je obrovské plus je výdrž mám ho už tak dlouho, že si ani nevzpomínám kdy jsem si ho vlastně koupila a je ho pořád velké množství


Balzám na rty od Balei Splashy Watermelon mě hned na první pohled zaujal a to svým rozkošným malým balením, takže jsem ho ihned musela mít a jsem za to rozhodnutí ráda, používám ho každý den, rty hydratuje a vydrží na nich dlouhou dobu. Konzistence je dost vazelínová což je velké plus hlavně v zimním období a vůně je naprosto úžasná není chemická, ale příjemně jemně melounová. Jediné co mi na tomto balení vadí je to, že s dlouhými nehty mám docela problém ho dostat ven, ale s trochou snahy všechno jde. Stál kolem 30 Kč a ubývá opravdu pomalu. 



Žádné komentáře:

Okomentovat