sobota 10. března 2012

Krémové oční stíny

Krémové oční stíny od ELFU  ze základní řady Essentials mě velice zklamaly. Koupila jsem si dvoje protože se mi libíly odstíny které v sobě měli decentní třpytky. Nejdříve jsem byla ze stínů nadšená ale pak přišlo velké zklamání. Ze začátku stíny vypadaly moc hezky ale po chvili se slily. Zkoušela jsem je i s bází a doufala jsem, že víc vydrží to se ale také nekonalo. Stíny nemůžu nikomu doporučit, koupí těchto jsem vyhodila akorát jen peníze, jelikož stíny jsou opravdu nepoužitelné. Dost mě to mrzí protože odstíny stínů jsou moc hezké.



Odstín - butter pecan

Odstín - black licorice

3 komentáře:

  1. Tak je zkus používát místo báze pod normální stíny :) Alespoň by se nějak vypotřebovali :)

    OdpovědětVymazat
  2. o těchto stínech jsem nečetla nic dobrého. Zato ale zářivé pudrové oční stíny (4 odstíny) taky essentials jsou bezva.

    OdpovědětVymazat