úterý 6. března 2012

Grease Lightning

Dnes bych Vám chtěla představit gel proti pupínkům od Lushe. Tento antibakteriální gel s tea tree, rozmarýnem a vilínem je doopravdy zázrak. Tak jako hodně z nás i mě občas trápí nějaké ty nepěkné pupínky, tento gel mi velmi pomáhá se pupínků buď zbavit úplně, a nebo když to nejde, a občas to vážně nejde, alespoň zamezí jejich dalšímu růstu. Gel stačí v malém množství nanést večer na čistou pleť a ráno se nemusíte bát, že nebudete moci vyjít ven. Gel má 50 ml, ale už ho mám dlouhou dobu a gelu je stále víc jak polovina, takže za těch 250 Kč mi opravdu stojí. Jediné co mě na tomto gelu, nebo spíše na jeho dávkování vadí, je to, že jakmile stisknu pumpičku vystříkne mi docela velké množství gelu, které ani nepotřebuji a pak si musím vymýšlet místa, kam ho dát. Je možné, že jsem měla jen smůlu na balení, ale nevadí mi to, na kvalitě výrobku to pro mě rozhodně nic nemění. 

Žádné komentáře:

Okomentovat