středa 21. března 2012

Pleťové masky planet spa - AVON

S těmito pleťovými maskami jsem byla velice spokojená i moje sestra, která tyto masky používala pravidelně a viditelně se jí zlepšil stav pleti. Nevýhodu těchto masek vidím v balení jelikož když už je v masce méně produktu tak se z tuby špatně dostává.


Maska s bílým čajem 
Tato  maska je určená na odumřelé kožní buňky a nečistoty. Maska příjemně voní, vůni neumím moc popsat ale voní mi jako nějaké luční květiny. Maska je slupovací, na tváři zaschne do dvaceti minut a poté se lehce sloupne. Pleť je po masce hladká a dobře vyčištěná. 

Bahenní maska s výtažky z Mrtvého moře
Maska absorbuje kožní maz a zmenšuje póry. Po použití masky máte vyhlazenou pleť, její velkou nevýhodou je,že docela dost vysušuje a je nutné použít krém. Maska je smývatelná, na pleti by měla být tak tři až pět minut. Z masky cítím borůvky ale myslím si, že každý by z této masky cítil něco jiného. Tuto masku můžeme používat jednou až dvakrát denně.

Maska s rýží a japonským saké

Tuto masku nemám tak oblíbenou jako ostatní masky, hodně mi na ní vadí, že se nedá pořádně sloupnout a na obličeji zůstávají malé kousíčky masky, kterých se potom nemohu zbavit. Maska má pleť vyhladit a osvěžit a to také splňuje. Maska se používá jednou za týden.


 

1 komentář:

  1. Já používám masky jenom od avonu jsou nejlepší. Mám ještě MOM z Lushe, ale ta je pro mně strašná:(.

    OdpovědětVymazat