sobota 17. března 2012

Sprchový gel Snow Fairy - LUSH

Sprchový gel z lushe Snow Fairy zbožňuju. Má užasnou žvýkačkovou vůni, té vůně se opravdu nemůžu nabažit.Vůně je opravdu velmi sladká takže je možné, že každému vonět nebude, mě však vůně uchvátila a hodně si sprcháč šetřím. Vůni můžeme přirovnat k mýdlu The Godmother nebo třeba scrubu na rty Bubblegumu. Vůně sprcháčku se na těle udrží dlouho a provoní celou kopelnu. Snow Fairy obsahuje třpytky, které jsou na dně lahvičky na těle jsem je ještě zatím neobjevila.  Sprchový gel krásně pění a nevysušuje pokožku. Dá se používat i jako šampon na vlasy to jsem však ještě nezkoušela ale věřím, že s umytím vlasů nebude mít žadný problém. Sprcháček je limitkou na Vánoce to mě docela mrzí, protože ho mám fakt moc ráda. Tento produkt bych doporučila všem kteří mají rádi sladké žvýkačkové vůně.


Žádné komentáře:

Okomentovat