neděle 4. března 2012

Essence - cracking top coat

 O laku, který poté co si s ním nalakujete nehty rozpraská už jste určitě slyšeli. Já jsem o něm hodně četla a velmi  mě zaujal a nakonec jsem ho dostala od svých kamarádek. Byla jsem moc ráda a nemohla jsem se dočkat až ho vyzkouším. Trochu jsem se bála jak to bude vypadat jelikož jsem někde četla že uživatelky nebyly spokojené, že jim lak málo   popraskal, to však nebyl můj případ. Byla jsem nadšená jak hezky mi vrchní vrstva rozpraskala a i okolí se mě ptalo jak jsem tento efekt na nehtech udělala, že je to moc pěkné a zajímavé. Lak vydří na nehtech tak dva tři dny s vydrží jsem také spokojená. Já mám lak černý v nabídce je myslím ještě hnědý a bílý a teď nově i modrý a stříbrný. Moc se mi líbí, že všechno trvá pár sekund a nemusím se patlat se zdobením nehtů a výsledný efekt je parádní. Lak bych určitě doporučila a rozhodně si ještě koupím nějaký další "cracking" lak.  

3 komentáře:

  1. jaký je postup při lakování a mechanismus toho krakování? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejdřív si nalakuješ nehty klasickým lakem a potom naneseš tento lak který do třiceti sekund udělá efekt rozpraskaných nehtů..:-) laku se nesmí dát moc velká vrstva jelikož poté tolik nerozpraská a efekt není tak hezký..;)

      Vymazat