středa 14. března 2012

Okurkový pleťový krém Ziaja

 Pleťový krém je určený pro smíšenou až mastnou pokožku. Krém je lehký a rychle se vstřebává nemám ráda krémy, které udělají na pokožce mastný film. Krém voní po okurkách a pleť pěkně osvěží. Je určen spíše pro madší pleť, která nepotřebuje ještě tolik péče. Také stabilizuje působení mazových žláz takže zabraňuje zbytečnému lesku, to velmi ocením jelikož má pleť má sklon k lesknutí se. Mám hodně citlivou pleť a tak jsem se trochu bála aby mne pokožka po krému nezačala svědit jelikož se mi to u hodně krémů stává, naštěstí se to nestalo a já jsem moc ráda, že jsem konečně našla ideální pleťový krém pro mou citlivou pokožku. Výhodou tohoto krému je také jeho cena 50 ml seženete za necelých 50 Kč. Krém jsem koupila v Rossmannu a dá se sehnat i na internetu. Zatím jsem s krémem naprosto spokojená uvidím jaké to bude až ho budu používat delší dobu.


2 komentáře:

  1. já byla taky ze začátku spokojená...

    OdpovědětVymazat
  2. Chci si ho koupit a díky tvé recenzi si ho určitě koupím. Jěště bych dodala že těd maji některé Ziaja krémy za 42Kč v Globuse a jeste na nejake vyrobky :)

    OdpovědětVymazat