sobota 19. května 2012

Řasenka get big lashes od Essence

Po dlouhodobém používání řasenky Super shock od Avonu (recenze zde: http://sweet-cosmetic-life.blogspot.com/2012/03/rasenka-super-shock-max.html) jsem se rozhodla vyzkoušet nějakou jinou řasenku a upřímně toho docela lituji. Řasenka má velký kartáček na který jsem byla zvyklá i u řasenky z Avonu, ale tenhle je o něco větší a nevím proč, ale aplikace s ním je pro mě obtížnější, možná proto, že je na kartáčku až moc řasenky a nebo možná jen proto, že jsem nešikovná. Co mi ale doopravdy hodně vadí na téhle řasence je to, že už za hodinu mám pod očima černé stíny a vypadá to opravdu příšerně. Na obranu této řasenky mohu, ale říci, že řasy vytvoří docela pěkné, samozřejmě žádný ohromující objem jim nedodá, ale řasy jsou pěkně zvýrazněné a neslepené.




Kartáček řasenky Essence (nahoře) v porovnání s jinou řasenkou.

4 komentáře:

  1. Mám tu modrou a je pravda, že občas se mi s ní trochu špatně pracuje, ale jinak s ní problém nemám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si taky měla koupit tu voděodolnou myslím, že ta by se mi netiskla pod ty oči =))

      Vymazat
  2. přidej foto oka :-)

    placataplaneta.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mam ho vyfoceny, ale když to sem dam tak ta fotka je cela rozmazaná, takže by to bylo k ničemu, zkusím to ještě, ale nic neslibuji =)

      Vymazat