pátek 25. května 2012

Mýdlový speciál


V tomto příspěvku bych Vám chtěla představit nějaké mýdla z Lushe které vlastním.

 Začala bych asi nejvíce oblíbeným mýdlem kterým je Honey I washed the Kids. Mýdlo úžasně voní po medu a karamelu nedivím se, že je to neoblíbenější mýdlo Lush zákaznic. Mýdlo jsem si opravdu pro jeho vůni velmi oblíbila. Myslím si, že vůně Honey I washed the Kids dostane každého. Mýdlo používám na celé tělo a vůbec mě nevysušuje. Tu úžasnou vůni cítím ještě tak hodinku po umytí a musím k sobě pořád čuchat. Mohu s klidným svědomím říct, že Honey I washed the Kids je jednička a všem ho vřele doporučuji.



Andělský třpyt mi taky moc hezky voní ale je to úplně jiná vůně než Honey. Vůně mi připomíná vůni bonbonků Lipo. Co se mi nejvíc líbí jsou ty jeho barvičky. Co mi na Andělském třpytu hodně vadí je, že na vrchu mýdla je nějaké folie nebo co to je a při použití Vás to co nevím co pořádně je škrábe. Vůně mýdla se na těle vůbec neudrží a to mě taky trochu mrzí ale alespoň si ho užívám ve sprše. Andělský třpyt také docela dost vysušuje a proto po použití používám hydratační krém a všechno je poté v pořádku. Mýdlo bych už si asi znovu nekoupila.





Mandlovník má opravdu hodně zvláštní vůni, kterou moc neumím popsat ale vůně je  to hezká.V mandlovníku cítím trochu marcipán. Není to svěží vůně ale taková vůně, která se hodí když je venku hnusně a nemáte náladu na žádné svěží vůně. Mandlovník oproti andělskému třpytu rychle ubývá, protože je to krémové mýdlo. Mýdlo vůbec nevysušuje tak bych ho doporučila i někomu se suchou pokožkou. Další věc co se mi na madlovníku líbí je, že na vrchu mýdla je zlatý prášek a mandlovník moc hezky vypadá. Toto mýdlo je vánoční limitkou a je mi jasné jestli se v nabídce zase objeví určitě si ho zase pořídím.




3 komentáře:

  1. Mně teda Honey I washed... pěkně smrdí! to sem asi teda jediná :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to slyším opravdu poprvé, že by někomu Honey nevonělo..:D

      Vymazat
  2. Já tedy miluju Rock Star :-)

    OdpovědětVymazat