čtvrtek 3. května 2012

Šampuk Godiva - Lush


Když jsem začala používat Godivu byla jsem z toho nadšená protože Godiva obsahuje i kondicionér a mytí vlasů bylo rychlejší. Po mém nadšení následovalo velké zklamání, když se šampuk zmenšil tak tam zůstal jenom kondicionér a šampuk dělal už jen trochu pěny a vůbec se mi s ním vlasy nemyli dobře. Nakonec se mi celý šampuk rozpadl a to byl ještě docela velký. Zbyly mi jen kousky kondicionéru, který se nedal použít a mohla jsem ho vyhodit. Godivu bych si už nikdy nepořídila přijde mi to jako zbytečné vyhazování peněz protože šampuk fakt vůbec nevydrží. Příště si zas radši koupím klasické šampuky, které mi o dost víc vyhovují. Docela mě mrzí, že mě šampuk nakonec zklamal protože se mi to spojení šampónu a kondicionéru v jednom moc líbilo a navíc  hezky voněl. 

 Zdroj obrázku : http://www.lushcz.cz/



1 komentář:

  1. Tak aspoň vím, co si nekupovat:-)

    ESSENCE REBELS GIVEAWAY:

    http://illussoire.blogspot.com/2012/05/essence-rebels-limitovana-edice.html

    OdpovědětVymazat