pátek 18. května 2012

Micelární voda - rose butter Zaija

A je tu další ze slibovaných recenzí na Ziaju, tentokrát na micelární vodu rose butter, která je určena pro každý typ pleti po 30 roku života, doopravdy mi 30 ještě nebylo a nějaký ten pátek ani nebude, ale to mě od koupi této micelárky neodradilo. A díky bohu za to, jsem z ní nadšená, voda pleť krásně vyčistí (v mém případě spíše dočistí, protože před ní používám ještě čistící pleťové mléko). Pleť po použití není napjatá ani mastná namísto toho je krásně jemná a čisťounká.

Tato micelární voda je určena pro osoby co používají kontaktní čočky, ty já sice používám, ale vodu nepoužívám na odlíčení očí, takže doopravdy nevím jak na micelárku čočky nebo oči reagují. Voda je neparfémovaná, je bez barviv a neobsahuje parabeny. Stála mě jen 58 Kč a za tu cenu jsem doopravdy nečekala, že si jí tolik oblíbím.

2 komentáře:

  1. jé, kde jsi ji koupila? Já ji zatím v drogerkách úspěšně míjím :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na internetu tady: http://ruzova10.cz/index.php?cPath=165
      V drogeriích jsem jí taky nikde neviděla =)
      Kdyby si se chtěla mrknout tady je o tom obchodu recenze http://sweet-cosmetic-life.blogspot.com/search/label/Ziaja =))

      Vymazat