sobota 12. května 2012

Jílová pleťová maska s avokádem a ovsem - Freeman



Pleťová maska mi smrdí je to klasický smrad bahna, naštěstí ten smrad není tak silný a když si masku dáte na obličej tak to není cítit. Maska má zelinkavou barvu a strašně dobře se nanáší.Také se dobře smývá z pleti nemusím drhnout abych jí ze sebe dostala to se mi u nějakých masek stává a u této je to v pohodě. Po použití masky je pleť krásně jemná a vyčištěná. Maska je vhodná na mastnou pleť s rozšířenými póry. Na rozšířené póry je to opravdu jednička mohu jen doporučit. Působí skvěle i na černé tečky. S maskou jsem velmi spokojená a určitě jí všem vřele doporučuji. Mám celkem citlivou pleť a maska mi na obličeji nic nezpůsobila takže bych určitě doporučila i lidem co mají citlivější pokožku.

Zdroj obrázku: http://www.krasa.cz/

Jestli máte rádi kosmetiku Essence tak pro Vás mám tip na Giveway, kde můžete tuto kosmetiku vyhrát.


Žádné komentáře:

Okomentovat