pátek 1. června 2012

Legends of the Sky - laky




Ahoj, tak dnes je po delší době článek, omlouváme se ale teď toho máme hodně do školy jelikož se uzavírají známky tak učitelé blázní a píšeme jednu velkou písemku za druhou.

Laky Legends of the Sky patří k těm horším co Essence nabízí. Moc se nám líbily barvy laků, které Essence ve své limitce Legends of the Sky nabízí. Nakonec jsme si z laků vybrali čtyři barvy a to oranžovou, zelenou, hnědou a bílou. Laky jsme si pořídily za krásných 10 Kč jeden, jelikož limitka byla nahrazená jinou a doprodávaly se výrobky co z té předchozí zůstaly. Za deset korun se dala koupit i paletka, ale ta nás ani jednu nezaujala. Zpět k lakům, jak jsme z nich byli ze začátku nadšené později nadšení opadlo, protože na nehtech vůbec nevydrží, už druhý den se konce nehtů loupají. Naopak jejich klad vidím v tom, že se mi skvěle pracuje se štětečkem, který je velký a nehtíky máte za momentík nalakované. Lakuji tři vrstvy ale myslím si, že bohatě stačí jen vrstvy dvě. Ještě jednu nevýhodu laky mají a tu, že po aplikaci se mi na nehtech udělaly hrudky, nejdříve jsem myslela,že to je kvůli tomu, že jsem si lakovala nehty na slunci ale i když jsem je lakovala normálně doma tak se hrudky objevily. Mrzí nás, že nás laky tak zklamaly, protože barvičky jsou to opravdu hezké.







Na fotce můžete vidět i zelený lak o kterém jsem se zmiňovala.



Žádné komentáře:

Okomentovat