středa 18. dubna 2012

Tělová mléka

Dneska bych Vám chtěla představit svá oblívená tělová méka s kterými jsem velmi spokojená.
Dior - Jadore
Krémík jsem měla možnost vyzkoušet a hned jsem se do něj zamilovala hlavně do jeho vůně, která je svěží. Tělové mléko by mělo vonět po květinách a to naprosto souhlasím, když jsem se jím namazala připadala jsem si jako bych byla na rozkvetlé louce. Krém není hutný je to také takový lehčí krém a vůbec mi to nevadí. nemám vyloženě suchou pokožku a mnohem radši se mažu lehčím krémem, který se rychle vsákne a dobře roztírá. Mléko na těle vydrží opravdu velmi dlouho intenzivně vonět. Nevýhodu kterou bych viděla u tohoto krému je jeho vysoká cena.

Dream Cream - Lush
Dream Cream je mým asi neoblíbenějším krémem z těchto tří. Nemůžu si pomoc ale jeho vůně mi trochu připomíná rybinu. Heřmánek, který krém obsahuje také cítím ale u mě převažuje ta rybina. Přesto, že mi krém moc nevoní tak ho strašně ráda používám. Krém je dost hutný a trvá déle než se vsakuje. určitě bych ho doporučila všem, kteří mají suchou pokožku určitě ji pořádně promastí. Dream Cream se může také použít na obličej zkusila jsem to jednou ale pomalu se vsakoval a rozhodně bych ho nedoporučovala pro smíšenou pleť kterou mám i já a strašně jsem se po něm leskla. Někdo kdo netrpí na mastnější pleť určitě ocení, že se krém dá požít i na obličej.


Outspoken by Fergie - Avon
Tělový krém moc příjemně voní. Vůni moc neumím popsat ale podle popisu by mléko mělo vonět jako černý rybíz. Krém není hutný takže pro někoho kdo má suchou kůži bych určitě nedoporučovala. Krém se mi moc dobře roztírá tím jak není taknení tolik hutný.Dobře se vsakuje a vůně se na těle udrží docela dlouho.

2 komentáře:

  1. Rybina? :D Haha, to mě nikdy nenapadlo :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám jen j´adore parfém..myslím si, že by mi asi vadilo mazat se vůní svého parfému...a je to dost drahý..:)

    OdpovědětVymazat