neděle 22. dubna 2012

Superstar - LUSH


Pěna Superstar voní po jahodách. Vůně je to opravdu krásná a udrží se i docela dlouho na těle. Do vany jsem dala půlku pěny a vodu krásně obarvila takhle mi žádná pěna z Lushe ještě vodu neobarvila. Bála jsem se, že když dám do vody jen půlku pěny tak udělá málo pěny ale to se naštěstí nestalo pěny bylo opravdu dost. Měla jsem žlutou i červenou pěnu Superstar. Vyzkoušela jsem červenou i žlutou pěnu a řekla bych, že červená je o něco lepší, přijde mi že i víc voní než ta žlutá a navíc se mi o dost víc líbila červená voda kterou vytvořila.
Vyfocenou mám jen červenou pěnu žlutá je úplně stejná akorát má červenou hvězdičku veprostřed a okolo je žlutá.
 Na fotce vypadá, že je barva oranžová ale když se kousky pořádně rozpustily byla to opravdu červená barva.


2 komentáře:

  1. Krásná, mrknu po ní :)
    Co se týče pěn do koupele tak mě krásně vodu obarvil Comforter a pak samozřejmě úplně nejúžasnější Sunny Side, doporučuji, prostě tekuté zlato :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to budu taky muset vyzkoušet, děkuji za doporučení..;)

      Vymazat