úterý 10. dubna 2012

Medové vábení


Z této sady od Avonu jsem opravdu nadšená, všechny výrobky krásně voní po medu a mléku. Když použiji všechny výrobky najednou připadám si jako medová královna i okolí cítilo tu krásnou vůni. Sada kterou jsem si objednala obsahuje sprchový gel nalevo, tělový sprej uprostřed a poslední je hydratační mléko napravo. Sprchový gel provoní celou koupelnu a opravdu si užívám, když je venku zima a já si dopřávám koupání s tímto gelem. Je to taková ta vůně, která se hodí do zimního období. O tělovém spreji jsem už jednou psala jediné co bych znovu připomněla, že se opravdu dlouho udrží na těle na to, že je to jen tělový sprej. Tělový krém mě nadchnul asi nejvíc tím jak dlouho vydrží. Namazala jsem se ráno a ještě večer byl cítit, neustále jsem se musela očuchávat. Krém je lehký a rychle se vstřebává měl by být hodně hydratační ale s tím tolik nesouhlasím hydratační krém si představuji trochu jinak. Výrobky jsou fajn a určitě si je znovu koupím.

1 komentář:

  1. Miluju med, ale moc nevěřím tomu, že by byl tak dlouho cítit :) Sprcháček si možná pořídim :)

    OdpovědětVymazat