středa 25. dubna 2012

Mé malé prokletí

A stalo se mi to opět! Jdu do drogerie, v plánu mám koupi jen jednoho nebo dvou výrobků a nakonec si jich odnáším o dost víc. Dnes tomu nebylo jinak. Šla jsem do Dmka a Rossmanu a měla jasný cíl - korektor a linky na oči. K těmto věcem mi ale přibyly nakonec 3 laky, šampón a nálepky na nehty. Ale co může člověk dělat když v Rossmanu mají výprodej a prodávají laky za 10 Kč, nebyla bych to já, abych takovéhle akce nevyužila. A vzhledem k tomu, že jsem původně šla pro tekutý korektor Affinitone od Maybelline a nakonec se rozhodla pro tuhý korektor od Essence, který je o 50 Kč levnější, jsem na tom ani neprodělala. Takže z dnešního nákupu mám obrovskou radost, ale moc dobře vím, že mít u sebe víc peněz tak laky a šampón není rozhodně to jediné co by k mému plánovanému nákupu přibylo. 


Samozřejmě můžete za nějaký ten čas očekávat recenze na mé dnešní úlovky (linky na oči na fotce nejsou nejsou, protože na ně už tu recenze je). 

4 komentáře:

  1. Tenhle korektor mám taky. Je pravda, že jsem ho zatím nepoužila ani jednou, ale tak nějak si myslím, že ty tekutější budou lepší :) Už se těším na recenzi abych konečně měla odvahu ho zkusit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já sem zatím zkusila jen jeden pupínek zakrýt a předběžně to vypadá, že by mohl být dobrý, ale uvidím až po více zkušenostech, ale zatím mám ještě trochu starého, tak ho dopotřebuju a začnu s testováním tohodle =D. Ale doufám, že mi bude vyhovovat.Já se toho tekutého trochu bála, protože sem zvyklá na tuhý, ale jednou bych si stejně ten Affinitone chtěla koupit když čtu jak je skvělej =)

      Vymazat
  2. chtěla bych vyzkoušet ten šampon, vypadá dobře :)

    zvu tě na mou giveaway :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Včera jsem ho zkusila poprvé a jsem spokojená, ale uvidím až po více vyzkoušeních. Děkuji =)

      Vymazat