pátek 20. dubna 2012

Okurkový peeling Ziaja

Tak je tu první recenze z naší nedávné objednávky Ziaji, recenze je o okurkovém peelingu, který sem se rozhodla si koupit na poslední chvíli - a dobře jsem udělala. Peeling obsahuje minerální sole, organické kyseliny, výtažek z dužiny okurky a čistící složky rostlinného původu. Mám dost citlivou pleť, a proto jsem se použití trochu bála, ale tento peeling je jemný, a proto vyhovuje i mé pleti . Peelingové částečky nejsou moc tvrdé, ale účel splní, po aplikaci mi viditelně ubyly černé tečky, samozřejmě jako zázrakem všechny nezmizely, ale jejich velká část ano, což mě velmi potěšilo. Tento peeling voní jemně po okurkách a je určen pro normální, mastnou a smíšenou pleť.

Peeling je krémový s jemnými částečkami, takže z pleti krásně odstraníte odumřelé buňky. Po aplikaci jsem měla pleť jemnou, vyhlazenou a nevysušenou naopak příjemně hydratovanou. Nejsem zrovna člověk, který by peeling používal pravidelně, používám ho jen občas, abych pleti ulevila a odstranila z ní odumřelé buňky a na to mi tenhle peeling za 60 Kč velmi dobře poslouží. Můj celkový dojem z něj je velmi dobrý a jsem doopravdy moc ráda, že jsem si ho koupila. 



1 komentář:

  1. Ahoj, nominovala jsem tě do Versatile Blogger Award, tak se koukni na můj blog a třeba se i do tohoto projektu zapoj. :)

    OdpovědětVymazat