úterý 11. června 2013

Noční krém Balea

Do nedávna jsem neměla žádný noční krém, tak jsem si řekla, že je čas si nějaký pořídit. S kámoškou jsme si tedy pořídily tento noční krém od Baley, říkaly jsme si, že zatím nepotřebujeme nějak extra drahé noční krémy, a proto jsme si tedy koupily tento. Stál nás asi kolem 50 Kč. Po prvním použití jsem byla spokojená, říkala jsem si, že krém je celkem fajn rychle se vstřebá a pleť po něm mám hladkou. Co se mi teda od začátku nelíbilo, tak jeho parfemace, která je taková zvláštní a smrdí mi. Po dalším použití jsem po tomto krému mě začal svědět celý obličej a začal i červenat. Opravdu nic příjemného to samé se stalo kámošce ale hned po prvním použití, opravdu nám ani jedné nesedl. Určitě bych ho nedoporučila nikomu kdo má trochu citlivější pokožku, mohli byste dopadnou jak já a moje kámoška. Po této zkušenosti, radší příště investuji víc peněz do kvalitního krému.





Žádné komentáře:

Okomentovat