čtvrtek 20. června 2013

Líčení - proměna Terezky

Ahoj, 
jelikož ráda někoho líčím a nebo upravuji vlasy, tak jsem se rozhodla udělat takový projekt tzv. proměny, kde bych Vám ukazovala, jak jsem určitou kamarádku nalíčila, co jsem použila za produkty a jaké jsem jí udělala vlasy. Nejsem odborník na líčení je to pro mě zábava, vím, že se toho ještě mnoho musím naučit, a proto budu velice ráda, když mi do komentářů napíšete různé rady. Někdy bych Vám chtěla předvést, i nějaké líčení na sobě ale bohužel mám alergie tak se moc líčit nesmím, ale snad se tu někdy také něco objeví. Přemluvila jsem několik kamarádek, které budu líčit a postupně sem všechny tzv. proměny budu přidávat. 

Moje první modelkou pro proměnu byla moje sestřenka Terezka, vlasy chtěla vyžehlit a řekla si, že chce černé oční stíny a tady je výsledek. 


 Trochu mě mrzí, že foťák docela sežral barvy, na živo bylo líčení o dost výraznější. 
Terka byla s výsledkem spokojená a to si myslím, že je hlavní. Líčení jí vydrželo v perfektním stavu až do večera. 
Omlouvám se, ale zapomněla jsem výrobky vyfotit tak snad příště už nezapomenu. 
Použité produkty:
E.L.F - řada Essentials - báze pod oční stíny - golden
E.L.F - řada Essentials - rozjasňující oční stíny - drama
E.L.F. - řada Studio - tuhý pudr - porcelain
E.L.F. řada Essentials - rtěnka - seductive
Avon - řasenka - Supershock - black
Essence - paletka pro úpravu obočí


Žádné komentáře:

Okomentovat