středa 12. června 2013

Antibakteriální maska - Ziaja

Tato maska od Ziajy tin-tin podle mě nenadchne ale ani neurazí, je to takový střed nic extra, po použití jsem žádné změny nezpozorovala. S akné mi teda vůbec nepomohla a navíc po použití této masky mám celkem červenou pleť, nejspíš je to tím, že mám hodně citlivou pleť. Maska mi hezky voní to na ní hodně oceňuji, jelikož většina mých masek na obličej je buď úplně bez parfemace nebo smrdí. Po použití masky mám jemnější pokožku a to je asi  vše, opravdu jiné změny jsem si nevšimla. Myslím si, že tato maska se hodí spíš pro lidi, kteří nemají citlivou pleť. Cena této masky je něco kolem 50 Kč, dobře se nanáší a je průhledná. Na obličeji by měla působit 5 - 10 minut a je smývatelná. Masku jsem spotřebovala celou ale určitě bych si jí znovu nekoupila.


Žádné komentáře:

Okomentovat