sobota 29. června 2013

Moje kosmetická taštička

Ahoj, 
ráda bych Vám ukázala co nosím ve své kosmetické taštičce. Kosmetickou taštičku mnoho z Vás má určitě každý den po ruce nosí si jí do práce nebo do školy, to není můj případ, jelikož moje kabelka je vždy tak narvaná, že na kosmetickou taštičku už bohužel není místo. Alespoň při sobě vždy mám balzám na rty, který je součástí každé mé kabelky. Kosmetickou kabelku si beru pokud jdu někam s kamarádkami do klubu, na dovolenou nebo když jedu někam na delší dobu např. návštěva kamarádky nebo rodiny. Nyní bych ráda přešla k obsahu mé taštičky. V mé kosmetické taštičce nesmí chybět korektor, nyní používám Maybelline Affinitone recenze ZDE, který už nehodlám dát z ruky. Nezbytností je pro mne také kartáček na zuby, jelikož se mi už několikrát stalo, že jsem si kartáček zapomněla sbalit tak jsem si pořídila takový malý univerzální do taštičky a už není šance, že budu bez kartáčku na zuby. Přestože se nemůžu moc líčit vždy si sebou do kosmetické taštičky beru řasenku od Avonu 24k,  a černý fix od Essence. Velice ráda používám tvářenky, na fotce můžete vidět gelovou tvářenku od Essence, se kterou se tedy ještě učím trochu pracovat. Pudr a štětec na pudr jsou dalšími nezbytnostmi. Pudr je od ELFU z řady Essentials odstín light beige a můžete se brzy těšit na recenzi. V kosmetické taštičce také nosím rtěnku  na fotce Maybelline Color Sensational Watershine ostín 140 - Juicy Bubblegum a lesk od Essence stay with me recenze ZDE a nesmí chybět vatové polštářky na odlíčení a pinzeta, kterou mám také vždy po ruce. V taštičce nosím také čistítko z Lushe Fresh Farmacy, je to taková rychlá záchrana, když se mi na cestách objeví nějaký ten pupínek. Recenzi na toto čistítko naleznete TADY .



Žádné komentáře:

Okomentovat