úterý 18. června 2013

Lesky na rty Stay with me - Essence

Tyto lesky od Essence určitě hodně z Vás už zná, a četla na ně mnoho recenzí u různých blogerek, dnes bych Vám i já ráda napsala nějaké své dojmy z těchto lesků. Lesky ani rtěnky obecně moc nepoužívám, mám jich pár a opravdu mi to stačí, vystačím si s balzámy na rty, kterých mám naopak habaděj. Přestože lesky nepoužívám tak často, tyto jsem si oblíbila, dostala jsem je od své kamarádky a opravdu se mi trefila do vkusu. Lesky mají moc hezké barvičky, nyní si můžete vybrat ze sedmí odstínů, což si myslím je celkem fajn výběr. Lesky jsou pěkně pigmentované na rtech sice trochu lepí ale opravdu velice dlouho vydrží na rtech. Aplikátor těchto lesků je neobvyklý, hodně jsem četla, že uživatelkám nevyhovuje, já si opravdu nemůžu stěžovat pracuje se mi s ním velice dobře. Stojí kolem 50 Kč, myslím si, že cena je opravdu přívětivá.



Odstíny zleva: 03 - Candy Bar, 01 - Me & My Ice Cream

Omlouvám se, že lesky nejsou vyfoceny na rtech, bohužel moje pusa není fotogenická. : - D 

Žádné komentáře:

Okomentovat