středa 27. června 2012

BB Cream - Garnier


Po několik použitích BB Creamu od Garnier jsem se rozhodla napsat recenzi. O tomto BB Creamu toho bylo už hodně napsáno a i já bych chtěla přidat nějaké své postřehy. Když jsem BB použila poprvé, tak jsem měla radost, že je takový lehký a perfektně se hodí na léto, kdy nepoužívám makeup. Po více použitích jsem ale naprosto změnila názor a zjistila jsem, že BB není opravdu nic pro mě. Mám smíšenou pleť a BB mi stav mé pleti opravdu dost zhoršil.Strašně moc jsem se leskla a začaly se mi tvořit pupínky. BB mi navíc začal neskutečně smrdět, a když jsem si ho nanesla, tak jsem poté měla hodně upatlané ruce a lepili se, takový nepříjemný pocit. Co mě také zklamalo je to, že jsou k mání jen dva odstíny, mám ten světlejší  a přesto je na mou pleť dost tmavý. Věřím, že tento BB se hodí majitelkám sušší pleti a těm co potřebují zakrýt jen malé nedokonalosti pleti. Garnier teď přišel s novinkou pro mastnou pleť ale vůbec si nejsem jistá, jestli mám riskovat další zklamání. Máte zkušenosti s novým BB Creamem pro smíšenou a mastnou pleť ?








3 komentáře:

  1. Vypadalo to konečně na nějakou hodně dobrou vychytávku, ale není to nic co bych potřebovala :)

    OdpovědětVymazat
  2. mně se teda nezdá ten vzorek na tvé ruce nějak přehnaně tmavý, ale nevím. Osobně jsem nezkoušela ani jeden druh. Nemám dobré předchozí zkušenosti s tónovacími krémy..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na mě tmavý je, jsem hodně bledá..;) zkoušela ho i sestřenka a na ní byl také tmavý jsme obě hodně světlé..;)

      Vymazat