pondělí 25. listopadu 2013

Valentýnský krém na ruce Love is in the air - Oriflame

Značka Oriflame nepatří mezi mé top značky kosmetiky ale ráda některé výrobky vyzkouším, asi každý zná jejich zázračný kalíšek na rty, který má určitě mnoho z Vás doma. Nyní bych Vám už ráda něco napsala o krému, když jsem krém dostala od kamarádky, myslela jsem si, že to bude jen krém do kabelky na občasné použití, jelikož jsem mu úplně nevěřila. Postupem času si mě však krém získal, má moc příjemnou ovocnou vůni a hodně rychle se vstřebavá, což je pro mne velké plus. Krém má však trochu zvláštní konzistenci, krém je hodně olejový, často se mi stáva, že mi sklouzne z ruky ještě předtím, než si ho stihnu rozmazat. Hydratuje dobře ale není to např. jak krém na ruce Helping Hands z Lushe, který hydratuje lépe ale zase déle trvá, než se vstřebá. Myslím si, že krém se hodí spíše na používání přes den, na noc bych doporučila spíše nějaký hutnější krém. S výrobkem jsem spokojená a určitě to není moje poslední tubička. Cena vůrobku je 99 Kč.







Žádné komentáře:

Okomentovat