středa 20. listopadu 2013

Lak O.P.I. - Hot & Spicy

Konečně jsem se dočkala a po mnoha přečtených recenzí na lak O.P.I. jsem ho mohla vyzkoušet na vlastní kůži. Abych řekla prabdu asi jsem čekala něco víc, nebyla jsem z něj úplně nadšená. S lakem se mi moc dobře nepracovalo, jelikož má celkem malý štěteček a je dost hustý, s lakem Rimmel Lycra Pro se mi lakuje mnohem lépe. Lak kryje dobře ve dvou vrstvách ale pro mě to není úplně dokonalé a tak jsem nanesla i vstvu třetí a potom jsem už byla spokojená. Velmi mě překvapilo, že lak na to jak byl hustý tak rychle schnul. Bez nadlaku lak vydrží na nehtech tři dny a s nadlakem 4 - 5 dnů, což je super. Myslím si, že lak je fajn ale, že bych z něj byla unešená, to se říct nedá, ale i přesto bych ráda zkusila i další laky od této značky.



Žádné komentáře:

Okomentovat