pátek 19. července 2013

Šampony + čistící gel Oriflame

Dnes recenze na tři produkty, které jsem nedávno vypotřebovala.





Elixir 79 - výživný šampon
Šampon jsem vyhrála v tombole na plese a moc jsem se na něj těšila. jelikož se většinou používá v kadeřnictví, tak jsem si říkala, že bude určitě stát za  to. Moje nadšení opadlo hned po prvním použití, přišlo mi jakoby mi šampon vlasy vůbec neumyl, vůbec jsem neměla takový příjemný pocit umytých vlasů. Na vlasech ani moc nepěnil což u mě je další mínus, mám ráda když šampony udělají pořádnou pěnu. Po umytí vlasů tímto šamponem jsem je měla po pár hodinách mastné, za sebe určitě tento produkt nemůžu doporučit. Jediné co se mi na něm líbilo byla jeho vůně, kterou neumím moc popsat ale trochu jsem z něj cítila med.


Avon Naturals - osvěžující šampon s třešňovým květem
Šampony od Avonu nemám moc ráda, jelikož se mi po nich dělají lupy. Tento šampon je však výjimkou, moc jsem si ho oblíbila, Krásně pění a ta vůně to mám opravdu moc ráda, květinové vůně jsou moje oblíbené, a proto si mě šampon také získal. Šampon může všem vřele doporučit. 


Oriflame - pure nature - čistící gel

Čistící gel od Oriflamu mě nijak nenadchl, má příjemnou jemnou vůni ale jiná pozitiva na něm nevidím. Po použité jsem měla chvíli jemnou pokožku, to bylo vše. Nedostavil se ani pocit, že by pokožku nějak vyčistil, žádné zlepšení mé pleti se také nekonalo. Určitě bych si ho znovu nepořídila.







Žádné komentáře:

Okomentovat