úterý 8. ledna 2013

Maybelline affinitone - korektor

Tento korektor od Maybelline je pro mě naprostá jednička. nemůžu si ho vynachválit, nikdy jsem tak dobrý korektor neměla. Perfektně zakryje pupínky a dokonce zvládne i kruhy pod očima, které se mi poslední dobou dost objevily a jsem teda moc ráda, že na ně mám perfektního pomocníka. Korektor se i skvěle  nanáší díky houbičkovému aplikátoru. Stačí ho trochu namočit v korektoru a vystačí na celý obličej. líbí se mi i to, že když nepotřebuji celé množství, které se na aplikátor uchytilo tak ho jednoduše zandám zpět a nikde mi nezbývá přebytečný korektor. Korektor i dlouho vydrží, neslévá se. Nejradši bych ho používala na celý obličej, jak si mě získal. Mám hodně světlou pleť a proto mám odstín 02 Natural a musím říct, že i sedne k mé pleti. Mohu ho všem vřele doporučit, už bych se ho nevzdala. Stojí nějakých 120 Kč a myslím si, že je to pohádková cena za to co umí. 




Žádné komentáře:

Okomentovat